.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي برپائي نماز جمعه امروز گرگان

نماز جمعه اين هفته گرگان با توجه به فرا رسيدن ماه محرم باحضور گسترده و يكپارچه مردم گرگان در مصلي وحدت اين شهر با حضور نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا ، در خطبه‌هاي دوم نماز ، در حالي كه آيت‌الله "سيدكاظم نورمفيدي" نماينده ولي فقيه در گلستان در خصوص تاكيد و اصرار ايشان براي بر طرف شدن مشكلات گاز مردم استان با مسوولان ارشد كشور سخن مي‌گفت جمعيت حاضر در مصلي گرگان با شعارهاي الله اكبر و مرگ بر منافق تاسف و خشم خود را از جوابهاي مسوولين اعلام داشتند.

همچنين مردم مومن و نمازگزار گرگان با شعارهائي خواستار بركناري مسوولاني شدند كه جوابهاي سربالا به پيگيري نماينده ولي فقيه در خصوص مشكلات مردم داده‌اند.

در پايان نماز جمعه اين هفته گرگان از سوي لشگر ‪ ۳۰‬پياده گرگان تعداد ‪ ۱۰‬هزار قرص نان بربري و از سوي تعزيرات حكومتي فرمانداري گرگان هم ‪۷۰‬ هزار قرص نان بربري، لواش، تافتون و فانتزي كه از اصفهان سفارش داده شده بود، به صورت رايگان توزيع شد.

هجوم مردم گرگان به دو مركز توزيع نان رايگان طوري بود كه چشم‌هاي هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌كرد و در يك نگاه انسان را ياد روزهاي قحطي و زلزله مي‌انداخت.

به علت افت شديد فشار و قطع گاز در استان گلستان بسياري از نانوائي‌هاي سطح استان تعطيل و مردم به دليل محدوديت در صفهاي طولاني نان و نفت ايستاده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.